OFERTA BUDOWANIA WIZERUNKU FIRMY

Kompleksowe rozwiązania marketingowe dla przedsiębiorstw

Moją rolą w budowaniu wizerunku Twojego przedsiębiorstwa nie jest prowadzenie marketingu za twoich pracowników lecz dostarczenie im skutecznych narzędzi służących pozyskaniu nowych klientów oraz podniesieniu konkurencyjności rynkowej i wartości sprzedaży.

Moja oferta opiera się na zrozumieniu zasad oraz reguł kierujących rynkiem. poszerzania wiedzy na temat skutecznego wykorzystania nowych rozwiązań ze świata internetu.

W wyniku analiz własnych i obserwacji struktur organizacyjnych przeciętnych polskich przedsiębiorstw nasówa się jeden wniosek: funckja marketingu w przedsiębiorstwie jest traktowana w większości jako dodatek do realizacji podstawowych celów sprzedażowych a osoby odpowiedzialne za zadania marketingowe w przedsiębiorstwach są bardzo często wykorzystywaniu na wielu stanowiskach, gdzie dział marketingu funkcjonuje wyłącznie jako pojęcie w ramach działu sprzedaży. Osoby te pełnią funkcje łączone przez co dysponują mniejszą ilością czasu nad opracowywaniem szczegółowych planów działań marketingowych oraz wdrażania nowych rozwiązań.

Oferta budowania wizerunku firmy zawiera:

STRONY INTERNETOWE

Wdrażaniem oraz optymalizacją stron internetowym stanowiących pełen zbiór wiedzy o przedsiębiorstwie, nowoczesnych i przyjaznych.

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

Tworzeniem oraz prowadzeniem kontem w mediach społecznościowych Facebook, Google+, Youtube, budujących więź pomiędzy firmą a Klientami.

FILMY WIZERUNKOWE

Produkcją filmów wizerunkowych przedsiębiorstwa, asortymentu oraz usług, z nastawieniem na ekspozycję ich najważniejszych walorów.

COPYWRITING

Tworzeniem unikalnych i wyróżniających się opisów przedsiębiorstw a także oferowanych produktów oraz usług - również pod kątem SEO.


IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Tworzeniem kompleksowych rozwiązań identyfikacji wizualnej dla firm wyróżniając je na tle konkurencj.

AUDYTY MARKETINGOWE

Przeprowadzając audyty marketingowe pomagam małym oraz średnim przedsiębiorcom opracować skuteczne plany działań marketingowych. W osiągnięciu tego celu służy przeprowadzenie dokładnej a zarazem obiektywnej oceny istniejącego marketingu firmy oraz zaproponowanie skutecznych kierunków zmian w dążeniu do pozyskania nowych klientów, podniesienia konkurencyjności rynkowej i wartości sprzedaży.